Проблеми безоплатного отримання землі та шляхи їх вирішення

Відповідно до ч. 1 ст. 81 Земельного кодексу України (далі – ЗК) будь-який громадянин України має право безоплатно отримати у власність земельну ділянку (далі – ділянку) із земель державної і комунальної власності. Ч. 1 ст. 121 ЗК встановлює норми, в межах яких особа може отримати ділянку для будівництва житлового будинку. Так, для села ці норми складають площу до 0,25 га. Проте наявність цього права не гарантує людині втілення своїх намірів у життя. Нерідко перешкоджають цьому недоліки чинного ЗК.

Звіт про результати моніторингу офіційних сайтів місцевих рад Рівненщини

В період з 29 червня по 12 липня 2016 року фахівці РОГО «Комітет виборців України» провели аналіз інформації, розміщеної на веб-сайтах міських рад міст обласного значення Рівненської області (Рівне, Дубно, Острог, Вараш (Кузнецовськ), а також на сайтах міських (селищних) рад районних центрів: Березне, Володимирець, Гоща, Демидівка, Дубровиця, Зарічне, Здолбунів, Корець, Костопіль, Млинів, Радивилів, Рокитне, Сарни.

«Маневри» з маневровим фондом

Мешканці комунального гуртожитку, що на вулиці Небесної сотні, 6-А, побоюються перетворитися на безхатченків. Адже обґрунтовано, на їхню думку, припускають, що під приводом капремонту їх виселяють з помешкань аби знести будинок, а землю, на якій він розташований, віддати у приватні руки.

Чи може ОСББ нехтувати санітарними нормами?

У попередній публікації автор розпочав аналіз проблеми збалансування інтересів більшості власників квартир у будинку, де створено ОСББ, з інтересами меншості. В цій же статті йтиметься про те, якими мотивами керувалися суди, коли відмовляли рівнянці Надії в задоволенні її позовів до ОСББ щодо права користуватися сміттєпроводом. Жінка вже тривалий час з допомогою юристів РОГО «Комітет виборців України» пробує відстоювати свої права. Також автор наведе приклади розгляду таких справ судами.

Чи «всесильне» ОСББ?, або Коли більшість має рахуватися з інтересами меншості

З 1 липня цього року в Україні в сфері послуг з утримання будинків мають відбутися кардинальні зміни. І нині власники квартир у багатоквартирних будинках ще мають час, щоб зробити свій вибір: самостійно визначати того, хто надаватиме їм відповідні послуги (наприклад, створивши об’єднання співвласників багатоквартирного будинку), чи віддати це своє право на відкуп місцевої влади.

Жити по-старому: Рівнерада порушила закон, бо за це немає відповідальності?

Подумаєш, закон порушено. Все одно за таке немає відповідальності... Приблизно так прокоментували неприйняття нового регламенту Рівненської міської ради у визначені законом терміни ті, хто в першу чергу мав би стежити, щоб його ухвалили вчасно. Адже, відповідно до ч. 14 ст. 46 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», новообрані депутати мають затвердити документ не пізніше, ніж на другій сесії роботи відповідної ради.

Результати опитування щодо реального стану регіональних структур політичних партій

Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» впродовж 17 грудня 2015 року – 25 січня 2016 року провів експертне опитування депутатів обласних рад на тему «реальний стан регіональних структур політичних партій». Опитування було проведено на замовлення Комітету виборців України за фінансової підтримки Фонду Конрада Аденауера. Метою опитування було з’ясувати думки депутатів щодо основних факторів партійного будівництва: мотивації вибору партії, членства, фінансів і партійної дисципліни. Усього було опитано 240 депутатів обласних рад і міської ради Києва.

Вперше в українському суді доведено дискримінацію внутрішньо переміщених осіб

Сергій і Валентина Невірці тривалий час, хоч без офіційної реєстрації, але фактично проживали в Донецьку. В липні 2014 року у зв’язку з військовими діями вони покинули місто та згодом переїхали до Рівного. По приїзду подружжя звернулися до управління праці та соцзахисту населення виконкому Рівненської міської ради, щоб стати на облік як внутрішньо переміщені особи й отримати відповідну довідку. Цей документ надавав би їм можливість користуватися соціальним захистом, гарантованим державою вимушеним переселенцям.

Чому надалі не відбувається люстрація суддів?

Однією з найскладніших та найважливіших ланок для люстрації громадські експерти визнають судову систему України, адже звільнити суддю може лише той орган, який його призначив. Для того, щоб подати документи в парламент, відповідно до Конституції, подання може зробити один-єдиний орган – Вища рада юстиції України, до якої входять 20 осіб, більшість яких (не менше 11) повинні становити судді.

Чи запрацює в Україні процес люстрації?

В державі, де неналежним чином працюють суди та правоохоронні органи, відсутні відповідні бюджетні кошти та державний люстраційний орган з широкими повноваженнями, змусити посадовців виконувати законодавство та проходити неухильно процедуру люстрації можна лише через публічність, якої побоюються всі високопосадовці. Як правило, вони не готові відкрито порушувати чинне законодавство, але можуть шукати інші способи уникнення відповідальності.

 « 1 2 3 4 5 »  Кінець